בלוג ומדריכים

על מנת לאפשר לכם לבצע את ההחלטות הנכונות בעת ביצוע פרויקטים של עיצוב באנרים החלטנו לחלוק אתכם את הידע הרב שצברנו במשך השנים. מתחת תוכלו למצוא מדריכים ומאמרים שעוסקים בכל הנושאים הקשורים לבאנרים ולפרסום העסק שלכם ברשת. המאמרים המוצגים באתר נכתבו בשפה פשוטה וקלה להבנה על ידי מיטב המומחים בארץ במטרה לאפשר לכם להעשיר את הידע שלכם בתחום.

לימוד בניית אתרים בוורדפרס בחינם

לימוד בניית אתרים בוורדפרס בחינם

בניית אתרים הפך להיות אחד התחומים הכי חזקים בשנים האחרונות. יחד עם עיצוב גרפי, קידום אתרים, כתיבת תוכן ותכנות. כל התת-תחומים הללו קשורים ומשלימים אחד את השני בצורה מושלמת. כיום כבר אין צורך להבין בתכנות או להיות "מתכנת על" על

מה לעשות לפני שמתחילים פרסום בפייסבוק?

מה לעשות לפני שמתחילים פרסום בפייסבוק?

עם מעל 2 מיליארד משתמשים פייסבוק היא ללא צל של ספק הרשת החברתית הגדולה בעולם. במאמר הזה נדבר על כמה דברים שצריך לעשות לפני שמפרסמים בפייסבוק.

פרסום באמצעות פייסבוק או באמצעות גוגל

פרסום בפייסבוק או בגוגל?

אם אתם מתחילים תהליך של פרסום לעסק אחת השאלות שמרבית בעלי העסקי שואלים היא באיזו פלטפורמה לפרסם את העסק, פייסבוק או גוגל? כנסו למאמר הבא ותקבלו תשובה.

וורדפרס או וויקס

וורדפרס או וויקס?

באופן מעניין 2 מהמערכות הפופולריות ביותר לבניית אתרים נכון להיום הם וורדפרס (WordPress) וויקס (Wix). בואו ננסה להבין איזו מערכת טובה יותר מבין השניים ולמה.

כתיבת תוכן בזול, מהר ובקלות

כתיבת תוכן בזול, מהר ובקלות

אם אנחנו מסתכלים על התחום של קידום אתרים אחד הנושאים החשובים ביותר בתחום הוא החלק של כתיבת תוכן. במאמר הבא תוכלו ללמוד איך לכתוב תוכן לאתר מהר ובזול.

קניית דומיין עבור פתיחת מייל עסקי

קניית דומיין עבור פתיחת מייל עסקי

בעולם העסקי מייל המכיל את כתובת דומיין האתר ושם העסק היא הכרחית לשיפור מיתוג עסקי. במאמר הבא תוכלו ללמוד איך לרשום מייל לעסק ומה המחירים.

העלאת אתר לאוויר/לאינטרנט

העלאת אתר לאוויר

העלאת אתר לאוויר היא לא תהליך מסובך אבל היא מצריכה ידע טכני. אם אתם רוצים לעשות זאת בעצמכם תוכלו ללמוד במדריך הבא איך מעלים אתר לאוויר ומה העלויות הכלולות.

קורס בניית אתרים מומלץ

קורס בניית אתרים מומלץ בוורדפרס

בשנים האחרונות השוק של בניית אתרים ובכלל כל מקצועות הדיגיטל צוברים תאוצה בקצב מהיר במיוחד. אם אתם מחפשים קורס בניית אתרים מומלץ בוורדפרס כנסו עכשיו >>

מה מאפיין לוגו איכותי לעסק?

מה מאפיין לוגו איכותי לעסק?

רוצים לדעת מה עוזר לאפיין לוגו איכותי לעסק? במאמר הבא נדבר על בחירת פונטים ללוגו, בחירת צבעים, יצירת בידול וייחוד ועוד… אם אתם יוצרים לוגו כנסו עכשיו ולא תצטערו.

טיפים חשובים לעיצוב מודעות לפייסבוק

טיפים חשובים לעיצוב מודעות לפייסבוק

כמו שאתם בטח כבר יודעים פייסבוק היא אחת הפלטפורמות המובילות בעולם לפרסום ברשת. במאמר הבא תוכלו לצפות במגוון טיפים חשובים ליצירת מודעה איכותית לפייסבוק.

מה חשוב לדעת לפני שעושים מיתוג עסקי

מה חשוב לדעת לפני שעושים מיתוג?

מיתוג הוא תהליך שבו יוצרים את הזהות של העסק במטרה לשדר את המסרים ואת התדמית הרצויה. במאמר הבא נלמד אתכם כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים תהליך של מיתוג.

בניית דף נחיתה או אתר לעסק?

בניית דף נחיתה או אתר לעסק?

שאלת השאלות של מרבית העסקים החדשים שמעוניינים לשווק את עצמם ברשת היא מה עדיף דף נחיתה או אתר אינטרנט? כנסו עכשיו! לעמוד ונעשה לכם קצת סדר בנושא.

5 כללים ליצירת לוגו איכותי לעסק

5 כללים ליצירת לוגו איכותי לעסק

מעוניינים ליצור לוגו חדש לעסק? במידה ואתם מתחילים את התהליך עם מעצב לוגואים מקצועי ישנם 5 כללים שאתם צריכים להכיר בשביל לעבור את זה בשלום. כנסו ותלמדו.

איך לבחור בונה אתרים

איך לבחור בונה אתרים מקצועי?

המשימה הקשה ביותר שצריך לבצע ברגע שרוצים לבנות אתר לעסק היא בחירת בונה אתרים מקצועי. רוצים ללמוד כיצד לעשות זאת מבלי ליפול על רמאים? כנסו ותגלו!

איך עושים כסף מיוטיוב?

איך עושים כסף מיוטיוב? וכמה מרוויחים?

בשנים האחרונות יוטיוב הפכה לפלטפורמה מצוינת גם מבחינה שיווקית וגם כמקור הכנסה נוסף (הכנסה מפרסומות). רוצים לדעת איך מרוויחים מיוטיוב וכמה? כנסו למאמר!

מה זה עמוד נחיתה

מה זה עמוד נחיתה?

עמוד נחיתה אחראי על למעלה מ-50% מהצלחת קמפיין פרסום ממומן ברשת. אם אתם מפרסמים את העסק ועדיין לא יודעים מה זה דף נחיתה חשוב מאוד שתכנסו ותלמדו.

אלמנטור תוסף לבניית אתרים

אלמנטור – התוסף המוביל לבניית אתרים

בשנים האחרונות אלמנטור פרצה לשוק עם תוסף פייג' בילדר שקיבל למעלה מ-5 מיליון הורדות. אז למה התוסף הזה כל כך פופולרי? ומה החסרונות שלו? כנסו ותגלו!

מה זה וורדפרס

מה זה וורדפרס?

וורדפרס היא המערכת המובילה לבניית אתרים. למעלה מ-33% מהאתרים ברשת בנויים באמצעות וורדפרס. רוצים לדעת עוד על המערכת ולמה היא כל כך מצליחה? כנסו ותגלו!

מה זה באנר

מה זה באנר?

באנר (Banner) משמש כאחד הכלים החזקים ביותר עבור פרסום לעסק באופן ממומן או אפילו דרך האתר. במדריך הבא תוכלו ללמוד מה זה באנר ומה השימושים שלו.

שיפור המיתוג בעולם הדיגיטלי

שיפור המיתוג בעולם הדיגיטלי

בעבר הרחוק לפני שכולנו עברנו לעולם הדיגיטלי מיתוג לעסק היה תהליך שרובו התנהל מהצד של הדפוס. היום לעומת זאת עברנו לעולם הדיגיטלי ובעל עסק שמהסס מפספס.

כללי מודעות לפייסבוק

כללים לשימוש במודעות פייסבוק

מעוניינים לפרסם מודעות בפייסבוק ולעשות זאת בצורה נכונה? קיימים כמה כללים ואיסורים שיש לפייסבוק בעת עיצוב מודעות ופרסום ממומן, ואת כולם נציג בעמוד

דברים שצריך לדעת על עיצוב לוגו

מה צריך לדעת כשיוצרים לוגו לעסק

קיימים כללים חשובים מאוד שצריך להכיר לפני שיוצרים לוגו לעסק. במאמר הבא נציג את כל הדברים שחשוב לדעת כאשר מעצבים לוגו ומאילו סוגי מעצבי לוגואים יש להימנע.

דרכים לשיפור מיתוג לעסק

רעיונות ייחודיים לשיפור המיתוג

מעוניינים לשפר את המיתוג והשיווק של העסק בדרכים אפקטיביות שרוב בעלי העסקים לא מכירים? כנסו למדריך ותוכלו לצפות ב-4 דרכים שישנו את החיים שלכם.

המרות טובות יותר לאתר באמצעות באנרים

שיפור המרות באתר באמצעות באנרים

באנרים הם אחד מאמצעי הפרסום המובילים שקיימים בעולם הדיגיטלי. אם יש לכם אתר עם כניסות בואו ללמוד איך להוסיף באנרים לאתר ולשפר המרות באופן משמעותי ובחינם.

מה זה לוגו?

מה זה לוגו?

אם אתם עסק חדש אז אתם בטח שואלים שאלות כמו: מה זה לוגו? האם לעצב אותו לבד או לשלם למישהו? האם העסק צריך בכלל לוגו? וכו'.. תשובות לכל השאלות ועוד במאמר הבא.

בחירת פונט מתאים ללוגו

איך לבחור פונט ללוגו

השימוש בפונטים הוא חלק חשוב ואינטגרלי באסטרטגיה של בניית המותג והעברת מסרים ללקוחות. במאמר הבא נלמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לבחור פונטים ללוגו.

אתרי מדיה חברתית

אתרי מדיה חברתית פופולריים

אם כל כך הרבה אתרי מדיה חברתית איך אפשר לבחור? כנסו למדריך הבא ונציג בפניכם את כל אתרי המדיה החברתית לצד טיפים לבחירת את המדיה החברתית המומלץ עבורכם.

מאגרי תמונות להורדה בתשלום ובחינם

רשימת אתרי תמונות מומלצים

מחפשים את אתרי התמונות הטובים ביותר? צפו ברשימת אתרי התמונות המומלצים ביותר לצד פירוט נרחב על כל אתר והמלצות אישיות לבחירת אתר התמונות המשתלם ביותר.

טיפים למיתוג נכון

5 טיפים למיתוג נכון של העסק

כמו שכולנו כבר יודעים מיתוג הוא אחד השלבים החשובים ביותר לעסקים חדשים. במאמר זה תוכלו לצפות ב-5 טיפים חשובים שיעזרו לכם לבצע מיתוג נכון ויעיל עבור העסק.

מה זה מיתוג

מה זה מיתוג לעסק?

החלטתם לפתוח עסק חדש ואתם כל הזמן שומעים את המילה המעצבנת מיתוג. עדיין לא בטוחים מה זה? כנסו למדריך ונלמד אתכם מה זה מיתוג ולמה הוא כל כך חשוב לעסק.

יצירת חשבון לינקדאין עסקי

פתיחת עמוד לינקדאין עסקי

לינקדאין (Linkedin) היא פלטפורמה שפחות מוכרת בארץ אך מדובר באחד מאתרי המדיה החברתית החזקים ביותר לחברות ובעלי עסקים. במדריך הבא נלמד אתכם לפתוח עמוד עסקי.

טיפים לדף נחיתה יעיל

טיפים לדף נחיתה שמספק תוצאות

מעוניינים בדף נחיתה שבאמת מספק תוצאות ולקוחות חדשים לעסק? במדריך הבא ניתן לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לבנות דף נחיתה יעיל עם אחוזי המרה גבוהים.

עמוד פייסבוק עסקי

פתיחת עמוד פייסבוק עסקי ב-10 דקות

רוצים לפתוח עמוד פייסבוק מקצועי לעסק שלכם? במדריך הבא הכולל סרטון הדרכה נלמד אתכם כל מה שאתם רוצים לדעת על מנת לפתוח דף פייסבוק לעסק בפחות מ-10 דקות.

יצירת עמוד יוטיוב עסקי

פתיחת ערוץ יוטיוב עסקי

יוטיוב (YouTube) היא אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לפרסום העסק. בואו ללמוד איך ליצור עמוד יוטיוב בקלות, איך להגדיר בערוץ את פרטי העסק ואיך להעלות סרטונים.

איך לשנות את השם של דף פייסבוק עסקי

איך משנים שם לדף עסקי בפייסבוק

החלטתם שאתם רוצים לשנות שם לעמוד הפייסבוק העסקי ואתם לא יודעים איך? במאמר הבא נסביר לכם באופן מפורט איך לשנות את השם לדף עסקי בפייסבוק בקלות וללא מאמץ.

גודל תמונות למדיה החברתית

גודל תמונות למדיה החברתית

במאמר הבא תוכלו לצפות בכל גדלי התמונות העדכניים לאתרי המדיה החברתית הפופולריים כגון: פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם, יוטיוב, פינטרסט, וואטסאפ ועוד…

סוגי באנרים לגוגל

סוגי באנרים לגוגל Ads

רוצים לפרסם את העסק בגוגל ולא יודעים באיזה סוג באנרים לבחור? במדריך הבא נציג בפניכם את כל סוגי הבאנרים הקיימים לצד המלצות לבחירת סוג הבאנרים לפרסום העסק.

גודל באנרים לגוגל

גודל באנרים לגוגל Ads

הסתבכתם עם כל גדלי הבאנרים השונים שיש לגוגל? במאמר הבא נציג בפניכם את כל גדלי המודעות שיש לגוגל Ads ונמליץ על אילו גדלי באנרים לבחור לקמפיין פרסום שלכם.