זמינים ומזמינים במרחק לחיצה:

פייסבוקי עסקי

פתיחת עמוד פייסבוק עסקי ב-10 דקות

אין ספק שפייסבוק הפכה להיות אחת הפלטפורמות החזקות ביותר עבור בעלי עסקים שרוצים לפרסם את העסק שלהם. ובין אם מדובר בפתיחת עמוד פייסבוק בחינם או בפרסום ממומן באמצעות מודעות לפייסבוק רצוי שיהיה לכם עמוד פייסבוק מקצועי עם עיצוב מרשים שיעזור לשפר את המיתוג לעסק. במדריך הבא נלמד אתכם צעד אחר צעד איך ליצור דף פייסבוק עסקי בקלות ובמהירות, נלמד אתכם איך להגדיר את פרטי העמוד העסקי, איך לשנות את תמונת הנושא ותמונת הפרופיל ואיך לפרסם את הפוסט הראשון שלכם.

ניתן לצפות בסרטון הדרכה הבא המסביר את איך לפתוח עמוד פייסבוק עסקי

מעוניינים בעיצוב תמונת נושא לעמוד פייסבוק עסקי? השאירו פרטים מתחת ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם:

יצירת עמוד פייסבוק עסקי

יצירת דף פייסבוק עסקי

לפני שנתחיל ביצירת הדף העסקי בפייסבוק נציין תחילה שעל מנת שתוכלו ליצור עמוד בפייסבוק אתם תצטרכו שיהיה לכם פרופיל פייסבוק אישי. אם עוד אין לכם אחד אז רצוי תחילה להירשם לפייסבוק ולפתוח פרופיל אישי עם הפרטים שלכם ורק לאחר מכן תהיה לכם האפשרות ליצור דף/עמוד לעסק.

בשביל ליצור עמוד פייסבוק חדש תלחצו על הכפתור של “צור” שנמצא בראש העמוד ולאחר מכן תלחצו על האפשרות הראשונה של “דף” שתאפשר לכם לפתוח את העמוד בפייסבוק

יצירת דף פייסבוק עסקי

לאחר מכן תהיה לכם האפשרות לבחור את סוג העמוד שאתם רוצים לפתוח. נכון לפרסום המאמר האופציות הקיימות הם “עסק או מותג” ו-“קהילה או דמות ציבורית” אך חשוב לציין שפייסבוק משנים את האפשרויות בחירה לעיתים קרובות ואם יש לכם אפשרויות אחרות תבחרו פשוט את האופציה שמתאימה לעסק שלכם בצורה הטובה ביותר. במקרה שלנו אנחנו בחרנו באפשרות של “עסק או מותג” ולצורך ההדגמה אנחנו נגדיר את הפרטים של האתר MediaMail המספק פתרונות דואר אלקטרוני לעסקים.

לאחר שתבחרו בסוג העמוד תהיה לכם האפשרות להגדיר את שם הדף, קטגוריה לעסק, כתובת, ומספר טלפון. בשדה של “עיר, מדינה” אתם תצטרכו להכניס את הפרטים באנגלית ואתם תצטרכו להתחיל לכתוב את האותיות של העיר באנגלית ולתת לפייסבוק לסיים את החיפוש עבורכם. אם תכניסו ערך שלא נמצא ברשימת הערים של פייסבוק אז אתם לא תוכלו לסיים את התהליך של יצירת העמוד.

בחירת סוג העמוד בפייסבוק והגדרות ראשוניות

אחרי שאתם מסיימים להכניס את הפרטים הראשוניים של עמוד הפייסבוק תלחצו על כפתור של Continue (הבא) ובחלונות הבאים שפייסבוק יציג עבור הגדרת תמונת פרופיל והגדרת תמונת נושא תלחצו על הכפתור “דלג” ונשלים את ההגדרות האלו בהמשך מתוך העמוד עצמו. שימו לב שאם בחרתם שם לעמוד פייסבוק ותרצו לשנות אותו בהמשך זה אפשרי בעזרת המדריך של שינוי שם לעמוד פייסבוק.

הוספת תמונת נושא ותמונת פרופיל בפייסבוק

אחרי שסיימנו עם התהליך הראשוני של יצירת הדף העסקי השלב הבא יהיה להעלות עיצוב תמונת נושא לפייסבוק ועיצוב של תמונת פרופיל. במידה ואתם לא משתמשים בשירותים של מעצב באנרים אז חשוב לדעת שצריך להעלות את התמונה לפייסבוק בגודל המומלץ שפייסבוק מפרסמים ואתם יכולים לבדוק את הגדלים העדכניים במאמר של גודל תמונות לרשת החברתית.

התהליך של הוספת תמונת נושא לפייסבוק הוא פשוט מאוד. לחצו על הכפתור של “הוספת תמונת נושא” ותבחרו באפשרות של “העלה תמונה/סרטון”, לאחר מכן תעלו את התמונה מהמחשב שלכם והיא תתעדכן באופן אוטומטי בעמוד. כאשר אתם מעלים את התמונה חשוב להשים לב שהתצוגה שלה תקינה גם בטלפונים הניידים ולא רק במחשב.

בשביל לשנות את תמונת הפרופיל לחצו על תמונת הפרופיל ותבחרו ב-Upload (העלאה). לאחר מכן תבחרו באפשרות של “העלה תמונה” ותבחרו את תמונת הפרופיל מהמחשב. אם מדובר בעמוד לעסק/חברה במרבית המקרים נהוג להעלות עיצוב לוגו של העסק בתצוגה של תמונת ריבוע.

הוספת תמונת נושא ותמונת פרופיל לעמוד העסקי

אם סיימתם להעלות את העיצובים והחלטתם שאתם רוצים לשנות אותם אז אתם מוזמנים לבדוק את המדריך של שינוי תמונת נושא ותמונת פרופיל בפייסבוק על מנת לקבל סיוע בנושא.

הוספת פרטי העסק לעמוד

אחד השלבים החשובים ביותר לבעלי עסקים שפתחו חשבון ועמוד פייסבוק עסקי הוא להגדיר את פרטי העסק בצורה תקינה ונרחבת. פירוט של העסק והשירותים שהוא מציע יסייעו למצוא את העמוד שלכם בחיפושים באמצעות מנוע החיפוש של פייסבוק וגם בחיפושים בגוגל.

על מנת להגדיר את פרטי העסק לחצו בתפריט הימני על הכפתור של “הצג עוד” (אם הוא מופיע לכם) ולאחר מכן תלחצו על האפשרות של “אודות”. בעמוד אודות תהיה לכם האפשרות לערוך ולשנות את שם העסק, הכתובת של העמוד, מספר הטלפון, אימייל, אתר אינטרנט, כתובת, אודות החברה וכו’.. במידה ויש לכם אתר אינטרנט חשוב מאוד להזין אותו וחשוב גם להזין את פרטי העסק והשירותים תחת התגית של “אודות”.

הגדרת פרטי העסק בעמוד אודות של דף הפייסבוק

יצירת פוסטים/תוכן בפייסבוק

כעת אחרי שסיימנו לפתוח את דף הפייסבוק העסקי, לאחר שסיימנו להעלות את תמונת הנושא ותמונת הפרופיל ולאחר שהגדרנו את כל הפרטים החשובים של העסק כל מה שנשאר לעשות זה להעלות פוסטים ותוכן איכותי לעמוד ולעדכן אותו לעיתים תכופות ככל הניתן על מנת ליצור עניין בקרב צופי העמוד.

בשביל להעלות את הפוסט הראשון שלכם בעמוד הפייסבוק עליכם ללחוץ על האזור של “יצירת פוסט” ולהכניס שם את התוכן שאתם רוצים שיופיע. על מנת להפוך את העמוד ליותר מקצועי ומעניין בדרך כלל רצוי לעשות שימוש בתמונות איכותיות או תמונות שעוצבו במיוחד לעמוד שלכם. לבעלי עסקים עם תקציב נמוך ניתן למצוא אתרי תמונות בחינם שמציעים תמונות באיכות גבוהה וללא תשלום ולאלו מכם עם תקציב גבוה יותר ניתן לבדוק את האפשרות של אתרי תמונות בתשלום ושם תוכלו למצוא תמונות איכותיות יותר בתשלום סימלי לכל תמונה.

יצירת פוסט בדף פייסבוק של העסק

האם עמוד בפייסבוק יביא לי לקוחות חדשים לעסק?

אחת הטעויות הנפוצות היא לחשוב שמספיק לפתוח עמוד פייסבוק עסקי ולא צריך לעשות כלום על מנת להתחיל להרוויח ממנו ולקבל לידים ולקוחות חדשים. בשנים האחרונות היכולת לתחזק עמוד עסקי פעיל בפייסבוק הופכת להיות קשה יותר ויותר ומצריכה הרבה זמן ומאמץ. כיום לצערנו  מרבית הלקוחות והלידים שנוכל לקבל יגיעו בעיקר באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק ולא באופן אורגני מהדף העסקי.

במאמר זה השתדלנו לספק לכם באופן תמציתי את מה שאתם צריכים לדעת בשביל לפתוח עמוד פייסבוק עסקי. לאלו מכם שרוצים לבצע בעמוד פעולות נוספות כמו הוספת כפתור יצירת קשר וקבלת לייקים אנחנו מזמינים אתכם לבדוק גם את המדריך של פתיחת דף עסקי בפייסבוק שפרסמנו ב-YYDevelopment ומספק יותר מידע ופירוט לביצוע פעולות נוספות.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים בנושא פתיחת דף פייסבוק לעסק:

שינוי תמונת נושא בפייסבוק

החלטתם לשנות את תמונת הנושא ותמונת הפרופיל בפייסבוק לתמונות מקצועיות יותר? במדריך הבא נלמד אתכם באופן מפורט שלב אחר שלב כיצד לשנות את תמונת נושא ותמונת הפרופיל בפייסבוק.

איך משנים שם לעמוד פייסבוק

סיימתם להגדיר דף פייסבוק עסקי ומקצועי והחלטתם שבחירתם השם שלכם הייתה שגוייה ולא נכונה? לא קרה כלום! כנסו למדריך הבא ותוכלו ללמוד כיצד לשנות שם בפייסבוק בפחות מ-5 דקות.

גודל תמונות למדיה החברתית

כאשר אתם מעלים תמונות לעמוד פייסבוק עסקי חשוב שהתמונות יהיו באיכות גבוה וחשוב שגודל התמונות יהיה זהה לגודל שפייסבוק דורשים. במדריך הבא תוכלו לצפות בגדלי התמונות המומלצים לפייסבוק.

יצירת עמוד לינקדאין לעסק

לינקדאין (Linkedin) היא אחת הפלטפורמות החזקות ביותר לבעלי עסקים וחברות שרוצים ליצור שיתופי פעולה עם עסקים אחרים. במדריך הבא נלמד אתכם איך ליצור עמוד/דף עם פרטי העסקי בלינקדאין.

פתיחת ערוץ יוטיוב עסקי

דרך נוספת ומומלצת לקדם את העסק היא באמצעות סרטונים ביוטיוב. אם עוד לא עשיתם זאת במדריך הבא נלמד אתכם לפתוח ערוץ יוטיוב עסקי ונלמד אתכם איך להעלות את הסרטון הראשון לערוץ.

יש לכם שאלות או משהו להוסיף? שתפו אותנו בתגובות מתחת!

אם יש לכם שאלות או משהו להוסיף נשמח לשמוע מכם בתגובות מתחת ולסייע במידת הצורך.

כתיבת תגובה

מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

לחצן חזור למעלה
תוסף נגישות

כלי נגישות

הגדלת גודל פונט הקטנת גודלת פונט ניגודיות נמוכה ניגודיות גבוהה אפס הגדרות הצהרת נגישות לאתר
נציג צ'אט נציג צ'אט אונליין