פייסבוקי עסקי
עיצוב באנרים » עיצוב תמונת נושא לפייסבוק » פתיחת עמוד פייסבוק עסקי ב-10 דקות

פתיחת עמוד פייסבוק עסקי ב-10 דקות

יוחאי ירמיהונכתב ע"י יוחאי ירמיהו 6 תגובות

אין ספק שפייסבוק הפכה להיות אחת הפלטפורמות החזקות ביותר עבור בעלי עסקים שרוצים לפרסם את העסק שלהם. ובין אם מדובר בפתיחת עמוד פייסבוק בחינם או בפרסום ממומן באמצעות מודעות לפייסבוק רצוי שיהיה לכם עמוד פייסבוק מקצועי עם עיצוב מרשים שיעזור לשפר את המיתוג לעסק. במדריך הבא נלמד אתכם צעד אחר צעד איך ליצור דף פייסבוק עסקי בקלות ובמהירות, נלמד אתכם איך להגדיר את פרטי העמוד העסקי, איך לשנות את תמונת הנושא ותמונת הפרופיל ואיך לפרסם את הפוסט הראשון שלכם.

ניתן לצפות בסרטון הדרכה הבא המסביר את איך לפתוח דף פייסבוק עסקי למתקדמים

יצירת דף פייסבוק עסקי למתקדמים

ניתן לצפות בסרטון הדרכה הבא המסביר את איך לפתוח עמוד פייסבוק עסקי

פתיחת עמוד פייסבוק עסקי

המדריך של פתיחת חשבון פייסבוק עסקי עודכן לשנת 2024

בסרטון הבא ניתן ללמוד איך לנהל תוכן במדיה החברתית באופן מתוזמן על אוטומט

ניהול מדיה חברתית (סושיאל) על אוטומט

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

יצירת עמוד פייסבוק עסקי

יצירת דף פייסבוק עסקי

לפני שנתחיל ביצירת הדף העסקי בפייסבוק נציין תחילה שעל מנת שתוכלו ליצור עמוד בפייסבוק אתם תצטרכו שיהיה לכם פרופיל פייסבוק אישי. אם עוד אין לכם אחד אז רצוי תחילה להירשם לפייסבוק ולפתוח פרופיל אישי עם הפרטים שלכם ורק לאחר מכן תהיה לכם האפשרות ליצור דף/עמוד לעסק.

פתיחת חשבון פייסבוק אישי היא פעולה פשוטה ומהירה שרק תצריך מכם להכניס כמה פרטי רישום ולאמת את החשבון באמצעות דואר אלקטרוני. חשוב לציין שאם המטרה של פתיחת פייסבוק אישי היא יצרת דף עסקי בפייסבוק אז אתם חייבים להכניס פרטים אמיתיים. כאשר מדובר בדף פייסבוק חדש לעיתים פייסבוק מבקשים לאמת את החשבון באמצעות תעודת זהות ובמידה והכנסתם פרטים לא נכונים זה יכול לגרום לחסימה של החשבון הפרטי והעסקי.

בשביל ליצור עמוד פייסבוק חדש תלחצו על הכפתור של "צור" שנמצא בראש העמוד ולאחר מכן תלחצו על האפשרות של "דף" שתאפשר לכם לפתוח את העמוד בפייסבוק

יצירת דף פייסבוק עסקי

לאחר מכן תהיה לכם האפשרות לבחור את סוג העמוד שאתם רוצים לפתוח. נכון לפרסום המאמר האופציות הקיימות הם "עסק או מותג" ו-"קהילה או דמות ציבורית" אך חשוב לציין שפייסבוק משנים את האפשרויות בחירה לעיתים קרובות ואם יש לכם אפשרויות אחרות תבחרו פשוט את האופציה שמתאימה לעסק שלכם בצורה הטובה ביותר. במקרה שלנו אנחנו בחרנו באפשרות של "עסק או מותג" ולצורך ההדגמה אנחנו נגדיר את הפרטים של האתר MediaMail המספק פתרונות דואר אלקטרוני לעסקים.

לאחר שתבחרו בסוג העמוד תהיה לכם האפשרות להגדיר את שם הדף, קטגוריה לעסק, כתובת, ומספר טלפון. בשדה של "עיר, מדינה" אתם תצטרכו להכניס את הפרטים באנגלית ואתם תצטרכו להתחיל לכתוב את האותיות של העיר באנגלית ולתת לפייסבוק לסיים את החיפוש עבורכם. אם תכניסו ערך שלא נמצא ברשימת הערים בפייסבוק אתם לא תוכלו לסיים את התהליך ליצירת העמוד.

בחירת סוג העמוד בפייסבוק והגדרות ראשוניות

אחרי שאתם מסיימים להכניס את הפרטים הראשוניים של עמוד הפייסבוק תלחצו על כפתור של Continue (הבא) ובחלונות הבאים שפייסבוק יציג עבור הגדרת תמונת פרופיל והגדרת תמונת נושא תלחצו על הכפתור "דלג" ונשלים את ההגדרות האלו בהמשך מתוך העמוד עצמו. שימו לב שאם בחרתם שם לעמוד פייסבוק ותרצו לשנות אותו בהמשך זה אפשרי בעזרת המדריך של שינוי שם לעמוד פייסבוק.

הוספת תמונת נושא ותמונת פרופיל בפייסבוק

אחרי שסיימנו עם התהליך הראשוני של יצירת דף עסקי בפייסבוק השלב הבא יהיה להעלות עיצוב תמונת נושא לפייסבוק ועיצוב של תמונת פרופיל. במידה ואתם לא משתמשים בשירותים של מעצב באנרים חשוב לדעת שצריך להעלות את התמונה לפייסבוק בגודל המומלץ שפייסבוק מפרסמים וניתן לבדוק את הגדלים העדכניים במאמר של גודל תמונות לרשת החברתית.

התהליך של הוספת תמונת נושא לפייסבוק הוא פשוט מאוד. לחצו על הכפתור של "הוספת תמונת נושא" ותבחרו באפשרות של "העלה תמונה/סרטון", לאחר מכן תעלו את התמונה מהמחשב שלכם והיא תתעדכן באופן אוטומטי בעמוד. כאשר אתם מעלים את התמונה חשוב להשים לב שהתצוגה שלה תקינה גם בטלפונים הניידים ולא רק במחשב.

בשביל לשנות את תמונת הפרופיל לחצו על תמונת הפרופיל ותבחרו ב-Upload (העלאה). לאחר מכן תבחרו באפשרות של "העלה תמונה" ותבחרו את תמונת הפרופיל מהמחשב. אם מדובר בעמוד לעסק/חברה במרבית המקרים נהוג להעלות עיצוב לוגו של העסק בתצוגה של תמונת ריבוע.

הוספת תמונת נושא ותמונת פרופיל לעמוד העסקי

אם סיימתם להעלות את העיצובים והחלטתם שאתם רוצים לשנות אותם ניתן לעשות זאת בקלות מעמוד הפייסבוק שלכם על ידי ביצוע אותם הפעולות של העלאת התמונות.

הוספת פרטי העסק לעמוד

אחד השלבים החשובים ביותר לבעלי עסקים שפתחו חשבון ועמוד פייסבוק עסקי הוא להגדיר את פרטי העסק בצורה תקינה ונרחבת. פירוט של העסק והשירותים שהוא מציע יסייעו למצוא את העמוד שלכם בחיפושים באמצעות מנוע החיפוש של פייסבוק וגם בחיפושים בגוגל.

על מנת להגדיר את פרטי העסק לחצו בתפריט הימני על הכפתור של "הצג עוד" (אם הוא מופיע לכם) ולאחר מכן תלחצו על האפשרות של "אודות". בעמוד אודות תהיה לכם האפשרות לערוך ולשנות את שם העסק, הכתובת של העמוד, מספר הטלפון, אימייל, אתר אינטרנט, כתובת, אודות החברה וכו'.. במידה ויש לכם אתר אינטרנט חשוב מאוד להזין אותו וחשוב גם להזין את פרטי העסק והשירותים תחת התגית של "אודות".

הגדרת פרטי העסק בעמוד אודות של דף הפייסבוק

יצירת פוסטים/תוכן בפייסבוק

כעת אחרי שסיימנו לפתוח את דף הפייסבוק העסקי, לאחר שסיימנו להעלות את תמונת הנושא ותמונת הפרופיל ולאחר שהגדרנו את כל הפרטים החשובים של העסק כל מה שנשאר לעשות זה להעלות פוסטים ותוכן איכותי לעמוד ולעדכן אותו לעיתים תכופות ככל הניתן על מנת ליצור עניין בקרב צופי העמוד.

בשביל להעלות את הפוסט הראשון שלכם בעמוד הפייסבוק עליכם ללחוץ על האזור של "יצירת פוסט" ולהכניס שם את התוכן שאתם רוצים שיופיע. על מנת להפוך את העמוד ליותר מקצועי ומעניין בדרך כלל רצוי לעשות שימוש בתמונות איכותיות או תמונות שעוצבו במיוחד לעמוד שלכם. לבעלי עסקים עם תקציב נמוך ניתן למצוא אתרי תמונות בחינם שמציעים תמונות באיכות גבוהה וללא תשלום ולאלו מכם עם תקציב גבוה יותר ניתן לבדוק את האפשרות של אתרי תמונות בתשלום ושם תוכלו למצוא תמונות איכותיות בתשלום סמלי.

יצירת פוסט בדף פייסבוק של העסק

האם עמוד בפייסבוק יביא לי לקוחות חדשים לעסק?

אחת הטעויות הנפוצות היא לחשוב שמספיק לפתוח עמוד פייסבוק עסקי ולא צריך לעשות כלום על מנת להתחיל להרוויח ממנו ולקבל לידים ולקוחות חדשים. בשנים האחרונות היכולת לתחזק עמוד עסקי פעיל בפייסבוק הופכת להיות קשה יותר ויותר ומצריכה הרבה זמן ומאמץ. כיום לצערנו  מרבית הלקוחות והלידים שנוכל לקבל יגיעו בעיקר באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק ולא באופן אורגני מהדף העסקי.

במאמר זה השתדלנו לספק לכם באופן תמציתי את מה שאתם צריכים לדעת בשביל לפתוח עמוד פייסבוק עסקי. לאלו מכם שרוצים לבצע בעמוד פעולות נוספות כמו הוספת כפתור יצירת קשר וקבלת לייקים אנחנו מזמינים אתכם לבדוק את המדריך של פתיחת דף בפייסבוק שפרסמו ב-YYDevelopment ומספק יותר מידע ופירוט לביצוע פעולות נוספות.

פתיחת דף עסקי בפייסבוק השלב הראשוני בתהליך הארוך וכעת עליכם לקדם אותו על ידי פרסום פוסטים והבאת אנשים שיעשו לייק לעמוד. לאחר שהעמוד מתחיל לצבור כוח תתחילו לבדוק את האופציה של פרסום ממומן על מנת להביא לקוחות חדשים לעסק באופן יעיל יותר ממה שניתן באמצעות דף פייסבוק עסקי.

עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!

 אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.

יוחאי ירמיהו

יוחאי ירמיהו

 עוסק בתחום של עיצוב גרפי ובניית אתרים למעלה מעשור. מתמחה בתחום של עיצוב באנרים ומודעות לפרסום בגוגל ובפייסבוק ומתמחה בתחום של פיתוח אתרים ודפי נחיתה מ-0 באמצעות וורדפרס.

איפשהו בדרך עשיתי גם תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה, הנדסאי תעשייה וניהול עם התמחות בשיווק אם זה מעניין מישהו.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים בנושא פתיחת דף פייסבוק לעסק:

איך משנים שם לעמוד פייסבוק

סיימתם להגדיר דף פייסבוק עסקי ומקצועי והחלטתם שבחירתם השם שלכם הייתה שגוייה ולא נכונה? לא קרה כלום! כנסו למדריך הבא ותוכלו ללמוד כיצד לשנות שם בפייסבוק בפחות מ-5 דקות וללא מאמץ.

גודל תמונות למדיה החברתית

כאשר אתם מעלים תמונות לעמוד פייסבוק עסקי חשוב שהתמונות יהיו באיכות גבוה וחשוב שגודל התמונות יהיה זהה לגודל שפייסבוק דורשים. במדריך הבא תוכלו לצפות בגדלי התמונות המומלצים לפייסבוק.

יצירת עמוד לינקדאין לעסק

לינקדאין (Linkedin) היא אחת הפלטפורמות החזקות ביותר לבעלי עסקים וחברות שרוצים ליצור שיתופי פעולה עם עסקים אחרים. במדריך הבא נלמד אתכם איך ליצור עמוד/דף עם פרטי העסק שלכם בלינקדאין.

פתיחת ערוץ יוטיוב עסקי

דרך נוספת ומומלצת לקדם את העסק היא באמצעות סרטונים ביוטיוב. אם עוד לא עשיתם זאת במדריך הבא נלמד אתכם צעד אחר צעד איך לפתוח ערוץ יוטיוב עסקי ונלמד אתכם איך להעלות את הסרטון הראשון לערוץ.

6 תגובות

  1. אליאור
    אליאור

    תודה רבה, מאמר קצר וקולע. עזרת לי מאוד

  2. מורן
    מורן

    שלום ההסברים שלך ממש טובים
    שאלה – פותחת דף עיסקי ללקוחה בפעם הראשונה
    נשארתי בשלבים הסופיים – כתיבת פוסט והזמנת חברים
    אני מעוניינת להתחיל בכתיבת פוסט ולצרף תמונה האם הכפתור ״פרסם״ מעלה לי את הדף לאוויר או שהוא עדיין נשאר כדף לעריכה – חוששת ללחוץ שמה אפרסם ללא עריכה סופית
    (מציינת שתרם לא הזמנתי חברים)
    תודה מקווה שהבנת

    1. BannerDesign
      BannerDesign

      היי מורן, תודה רבה

      בגדול אני חושב שברגע שסיימת ליצור את הדף העסקי הוא כבר באוויר אלא אם כן הגדרת אותו שלא יהיה נגיש לאנשים אחרים.

      יחד איתך יש עוד מאות אלפי דפים אז גם אם הוא באוויר והוא לא מוכן לגמרי זה לא משהו שהייתי מתרגש ממנו יותר מידי כל עוד לא תפני אליו אנשים לא יגיעו לשם הרבה מהם.

      מבחינת הפרסום של הפוסטים בפייסבוק, יש כאן מדריך נוסף שלי בנושא מאתר אחר. את מוזמנת להעיף בו מבט ואולי זה יסייע גם בנושא הזה:
      https://www.yydevelopment.co.il/facebook-posts/

      שיהיה בהצלחה

  3. אורית
    אורית

    1. האם ניתן לפתוח פרופיל עסקי בלי קשר לפרופיל האישי ?
    2. בפתיחת פרופיל עסקי חייבים פרטים אישיים של היוזר ?
    3. האם דרף הדף העסקי פותחים קבוצה ?
    4. איך מאתרים קבוצות שיכולות להתאים לדף העסקי ?
    5. מה סדר הפרסום , בעסקי או הפרטי ?
    6. איך מכניסים נוסל של מדיניות פרטיות ? מהו הנוסח?

    1. BannerDesign
      BannerDesign

      היי אורית,

      1) באופן ברירת מחדל שאת פותחת עמוד עסקי הוא לא מקושר לפרופיל האישי כל עוד לביצעת את הקישור בעצמך.

      2) לא בטוח שהבנתי את השאלה אבל ניתן לפתוח פרופיל עסקי רק אם יש פרופיל פרטי אז התשובה היא חיובית. רצוי גם שהפרופיל האישי יהיה עם הפרטים האמיתיים למקרה שפייסבוק יחסמו את החשבון ויבקשו לאמת את הפרטים בעתיד (קורה לעיתים עם חשבונות חדשים).

      3) לדף עסקי אין קשר לקבוצה בפייסבוק. קבוצה זה משהו שפותחים באופן נפרד.

      4) לא הבנתי את השאלה

      5) הסיבה לכך שפותחים עמוד עסקי היא על מנת שתהיה את האפשרות לפרסם באופן ממומן. זה אפשרי מעמוד פייסבוק עסקי אבל לא מפרופיל פרטי. אז המטרה היא להשקיע בעיקר בעמוד העסקי.

      6) לא נראה לי שיש צורך ליצור מדיניות פרטיות בפייסבוק (זה משהו שתצטרכי לבדוק אני לא בטוח בזה) מאחר ויש להם את מדיניות הפרטיות של הפלטפורמה שלהם. מדיניות פרטיות זה משהו שאת יכולה להוסיף באתר או דף נחיתה משלך ובקשר לנוסח תוכלי לנסות ולהיעזר בעורך דין. זה לא משהו שאוכל לסייע בו.

  4. זיו מאירוב
    זיו מאירוב

    מעוניין בסיוע בפתיחת דף עסקי בפייסבוק

לא ניתן לפרסם תגובות

כלי נגישות