עיצוב תמונת נושא לפייסבוק

בעמוד זה אנחנו מציעים עיצוב תמונת נושא לפייסבוק. תמונת הנושא היא התמונה המרכזית שמופיעה בראש עמוד פייסבוק עסקי ומכילה את פרטי החברה/העסק. אנחנו מציעים עיצוב תמונת נושא מקצועית לפייסבוק שתעזור להבליט את העסק שלכם ויגרום ללקוחות שלכם להבין שמדובר בעסק רציני שמכבד את עצמו.

  • מחיר: 500 ש"ח (לא כולל מע"מ)
  • מחיר + מע"מ: 585 ש"ח
  • זמן אספקה: 1-7 ימי עסקים
  • קבצים שתקבלו: קובץ PSD + קובץ הבאנר של פייסבוק בפורמט PNG
  • גודל באנר לפייסבוק: 820x462px (התמונה תוצג בגודל 820x312px)

תמונות נושא לפייסבוק לדוגמא

מתחת תוכלו לצפות בדוגמאות של תמונות נושא לפייסבוק שעיצבנו ללקוחותינו המרוצים במגוון תחומי עיסוק שונים. אם אתם מעוניינים בעיצוב תמונת נושא מקצועית לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם אז כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר ונשמח לעצב גם לכם באנר מקצועי שיעזור להבליט את עמוד הפייסבוק שלכם על פני המתחרים.

באנר לפייסבוק לחברת עיצוב גרפי
עיצוב תמונת נושא לפייסבוק לחנות מוצרים לגברים
עיצוב תמונת נושא לפייסבוק לעורך דין
עיצוב באנר לפייסבוק למקדם אתרים
באנר לפייסבוק לדוגמא לחברת ביטוח רכב
עיצוב באנר פייסבוק לחברת ביטוח חיים
עיצוב תמונת נושא לפייסבוק לאתר מכירות אונליין
עיצוב תמונת קאבר לפייסבוק לקוסמטיקאית
עיצוב תמונת נושא לפייסבוק לאתר פוטבול
עיצוב באנר לדוגמא לפייסבוק לאתר משחקים
עיצוב תמונת קאבר לפייסבוק לבלאק פריידי
דוגמא לתמונת נושא לפייסבוק לרופא שיניים
עיצוב באנר לפייסבוק לחברת אינסטלציה
עיצוב תמונת נושא לעמוד פייסבוק לטיולים

למה לבחור בנו לעיצוב תמונת נושא לפייסבוק?

השנים הרבות והניסיון הפכו אותנו למומחים בתחום של עיצוב באנרים לפייסבוק ועיצוב לשאר לפלטפורמות הקיימות ברחבי הרשת. אם מגוון הדוגמאות של תמונת הנושא מעל לא הספיק על מנת לגרום לכם להבין שאנחנו הבחירה הנכונה לעיצוב הבאנר לעסק שלכם אז הנה כמה סיבות נוספות למה כדאי לכם לבחור אותנו על פני המתחרים.

תמחור שקוף והוגן

מחירים הוגנים

למרות הניסיון הרב שיש לנו המחירים שאנחנו מציעים הם מהנמוכים בשוק ובנוסף למחיר הנמוך אנחנו עובדים בשקיפות מלאה מול לקוחותינו וכל המחירים שלנו מופיעים גם כאן באתר.

זמני אספקה מהירים

זמני אספקה מהירים

למרות איכות העיצובים הגבוהה שאנחנו מציעים והזמן הרב שאנחנו משקיעים בכל עיצוב ועיצוב אנחנו עדיין מתחייבים לזמני אספקה מהירים ואנחנו גם דואגים לעמוד בהם.

מקצועיות וניסיון רב

מקצועיות וניסיון רב

בעת החיפוש אחר מעצב גרפי אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא הניסיון. עם למעלה מ-10 שנות ניסיון אנחנו בטוחים שנוכל לבצע כל פרויקט בצורה מקצועית ועל הצד הטוב ביותר.

קבלת קבצי עבודות

קבלת קבצי העבודות

בסיום כל עבודה או פרויקט תקבלו את כל הקבצים הרלוונטיים. אתם תקבלו את כל הקבצים לשימוש מעשי בעבודה ואת כל הקבצים של התוכנות שבהם נוצרה העבודה.

תהליך העבודה של עיצוב תמונת נושא לפייסבוק

על מנת שתוכלו להבין איך מתנהל פרויקט של עיצוב באנר לפייסבוק חילקנו את תהליך העבודה ל-4 שלבים. מתחת תוכלו לראות אילו פרטים נצטרך מכם על מנת להתחיל את העבודה של עיצוב הבאנר ואיך התהליך יתנהל לאחר שביצעתם את ההזמנה וקיבלנו את כל הפרטים הנחוצים מכם.

1

אפיון ואיסוף מידע

בשלב הראשון נצטרך שתספקו לנו את כל המידע הקשור לעיצוב הבאנרים. נצטרך לדעת מה הטקסט שתרצו שיופיע הבאנר, מיהו קהל היעד של העסק, ונשמח גם לקבל כמה דוגמאות של באנרים לפייסבוק בסגנון של מה שאתם מחפשים.

2

עיצוב תמונת הנושא לפייסבוק

לאחר שלב האפיון ולאחר שקיבלנו מכם כל המידע הנחוץ להתחלת העבודה נתחיל את העבודה ונעצב עבורכם באנר מקצועי שיתאים לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם.

3

הצגת העבודה וביצוע שינויים

לאחר שנסיים ליצור את עיצוב תמונת הנושא לפייסבוק ולאחר שנוודא שהתמונה מופיעה כמו שצריך בעמוד פייסבוק אמיתי ניצור אתכם קשר ונציג בפניכם את העבודה. במידה ויהיה צורך בשינויים נשנה את הבאנר לפי הצורך עד שתהיו שבעי רצון מהתוצאה הסופית.

4

שליחת קבצי העבודה ללקוח

לאחר סיום עיצוב הבאנרים לפייסבוק ולאחר קבלת האישור שאתם מרוצים מהתוצאה הסופית נשלח לכם את כל הקבצים של הפרויקט. אתם תקבלו את קבצי ה-PSD (פוטושופ) של הבאנר/באנרים ואת קובץ התמונה ב-PNG.

יוחאי ירמיהו

יוחאי ירמיהו - קצת עליי וכזה

שלום אנשים יקרים, שמי יוחאי ירמיהו ואני עוסק בתחום של עיצוב גרפי ובניית אתרים כבר למעלה מעשור. יש לי תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה, הנדסאי תעשייה וניהול עם התמחות בשיווק ואחד מתחומי ההתמחות העיקריים שלי הוא עיצוב באנרים/מודעות ובניית אתרים ודפי נחיתה.

אני יודע לעצב מודעות שיביאו שיעורי לחיצה גבוהים ובנוסף אני עוסק שנים רבות בתחום של בניית אתרים עם המערכת של וורדפרס. כל אתר או דף נחיתה נבנים מ-0 בתבנית בפיתוח אישי שיצרתי בעצמי.

אם אתם בעלי עסקים קטנים שרוצים לפרסם את העסק באופן עצמאי וזקוקים למישהו מקצועי ומנוסה שיעזור לכם לבנות תשתית חזקה לקידום העסק שמביאה גם תוצאות צרו קשר ואשמח לסייע.

ביקורות מלקוחות והמלצות

שירות טוב ושביעות רצון בקרב הלקוחות הם עקרונות חשובים המנחים אותי לאורך כל הדרך. אני יכול לספר לכם כל היום כמה אני טוב בעבודה שלי (ואני ממש, ממש טוב), אבל סביר להניח שלא תאמינו לנו עד שתשמעו זאת ממישהו אחר. מתחת תוכלו לצפות בחלק קטן מהביקורות שקיבלתי ולמי שרוצה ניתן ללחוץ כאן לצפייה בביקורות נוספות.

אליאור פרץ
אליאור פרץ

מנכ"ל – קשת אחזקות בע"מ

אני עובד כמה שנים עם יוחאי והוא סייע לי בפרויקט של בניית אתר לעסק, בניית דפי נחיתה ועבודות עיצוב גרפי לעסק.באמת שאין אנשים כמוהו הוא מקצועי יסודי וסבלני התוצאות יצאו מעבר למצופה.אני ממליץ לכל אחד לקחת את שירותיו ואני בטוח שתהיו מרוצים מכל מה שהוא יעשה. תודה לך על השירות המעולה והמקצועיות.
שלומי ביזק
שלומי ביזק

מנכ"ל – משרד עורכי דין

בחור מקצועי אשר מגשים כל בקשה גדולה כקטנה בצורה מקצועית ביותר (במקום שהרבה לפניו נכשלו), ומצליח לחולל קסמים גם באתר מיושן כמו שלי.אז קודם כל תודה ענקית! אני שמח שזכיתי להכיר אותך, מודה על לך על שיתוף פעולה מלא בקשב רב, ואני בטוח שנמשיך לעבוד יחדיו עוד שנים רבות!
שלמה אלפנבוים
שלמה אלפנבוים

מנכ"ל – המרכז לאינטליגנציה רגשית

הבחור פשוט מדהים וצנוע, מקצוען מעל ומעבר, ענייני מאוד.מסייע עם המון המון סבלנות, לא עושה חשבונות כל הזמן.תענוג לעבוד אתו, האמת, לא פגשתי כזה מתכנת איכותי ועוד כך סתם מהאינטרנט, בלי הכרות מוקדמת.
בית חינות בינת הלב
המרכז לאינטלגנציה רגשית
ג. מעוז כוח אדם
תיווך המושבה
הובלות MoveOn
חברה בקליק
Buy Beauty
דין אונליין
ל.נ.ל אנרגיה
אנה לוטן
קשת אחזקות
Isra Support
יהב הנדסה
משרד עורכי דין
אוריאן
תכלת המים
קלכלית
טיולי א ראם

יצירת קשר

אנחנו מקווים שאהבתם את מה שראיתם בעמוד והצלחתם להגיע להחלטה מושכלת שאנחנו הבחירה הטובה ביותר לקידום העסק שלכם. אם אתם רוצים לשוחח או לשמוע פרטים נוספים על מה שיש לנו להציע כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר את הפרטים בטופס מתחת או ליצור קשר באופן ישיר ונשמח לסייע.

יצירת קשר
רוצים ליצור איתנו קשר באופן ישיר? תוכלו ליצור קשר באמצעות כל אחת מהאפשרויות הבאות:

שעות פעילות: א'-ה', 09:00 – 18:00.

כתובת: הגליל 11, רחובות

ליצירת קשר באמצעות טופס מילוי מלאו את הפרטים מתחת

ניתן גם לשלוח מייל ישיר אל [email protected]

חובה לפרט על העסק ועל הפרויקט הנדרש בשביל לקבל מענה

שאלות ותשובות בנושא עיצוב לפייסבוק

אם עדיין יש משהו שלא מובן בנושא של עיצוב תמונות נושא לפייסבוק ננסה לסייע ולענות על כמה שאלות נוספות שחוזרות על עצמם בפניות של לקוחות. נסביר מהי תמונת נושא, מה ההבדל בין עיצוב קאבר לפייסבוק לבין תמונת נושא לפייסבוק, נסביר האם לוגו או תמונת פרופיל כלולים במחיר ונסביר האם ניתן להשתמש בתמונה גם לאתרים אחרים השונים מפייסבוק.

מה זה תמונת נושא/קאבר לפייסבוק?

תמונת נושא היא באנר/רקע שמופיע בראש העמוד בדף פייסבוק עסקי. מדובר על התמונה הראשונה שרואה כל מי שנכנס לערוץ שלכם ולכן תמונת הנושא היא אחת התמונות החשובות ביותר בעת ניהול עמוד פייסבוק מקצועי. כאשר אתם מעלים רקע מקצועי לראש העמוד בפייסבוק תוכלו ליצור רושם ראשוני חיובי בעיני הגולש.

מה ההבדל בין תמונת נושא לבין קאבר לפייסבוק?

קאבר לפייסבוק ותמונת נושא הם שמות שונים לאותה תמונה/באנר. אם אתם משתמשים בפייסבוק עם ממשק בעברית אז תוכלו לראות שהתמונה בראש העמוד נקראת תמונת נושא. אם אתם משתמשים בממשק באנגלית זה נקרא Cover Image ולכן הכינוי קאבר הגיע לעולם. 2 השמות השונים מסמלים אותו הדבר ואין בניהם הבדל.

האם ניתן לעשות שימוש של תמונת הנושא בפלטפורמות אחרות?

כאשר אנחנו יוצרים עיצוב של תמונת נושא העיצוב שלנו מותאם אך ורק לפייסבוק ולא לשום פלטפורמה אחרת. לכל אתר מדיה חברתית או פלטפורמה ברשת יש גודל שונה המותאם לאתר ועל מנת שהתמונה תתאים לאתרים נוספים כמו יוטיוב אז יש צורך להתאים את התמונה לגודל של יוטיוב בנפרד (כמובן שמדובר בשירות בעלות נוספות).

האם תמונת פרופיל כלולה בשירות זה?

עיצוב של תמונת פרופיל לא כלול בשירות אך ניתן להוסיף אותו בתוספת עלות. תוספת העלות יכולה להשתנות באופן משמעותי כאשר לעסק אין לוגו קיים וכאשר יש צורך ליצור גם לוגו עבור העסק במטרה להתאים אותו לתמונת הריבוע של הפרופיל בפייסבוק.

האם עיצוב קאבר לפייסבוק כולל גם לוגו?

חד משמעית לא, למעשה עלות של עיצוב לוגו גבוהה באופן משמעותי מהעלות של עיצוב תמונת קאבר/נושא. מחיר של עיצוב תמונת נושא כוללת אך ורק את העיצוב לפייסבוק ולא שום דבר אחר כמו תמונת פרופיל או עיצוב לוגו. במידה ואין לכם לוגו נעשה שימוש בטקסט פשוט במקום, אך רצוי שיהיה לוגו קיים בעת יצירת העיצוב.