זמינים ומזמינים במרחק לחיצה:

עיצוב באנרים » עיצוב מודעות לפייסבוק » כללים לשימוש במודעות פייסבוק

כללים לשימוש במודעות פייסבוק

פייסבוק היא אחת מפלטפורמות הפרסום המובילות בעולם הדיגיטלי ופרסום יעיל בדרך יכלול מודעה איכותית שעומדת בכללי המודעות שיש לפייסבוק. במאמר הבא נדבר קצת על איך ליצור עיצוב מודעה לפייסבוק שעומדת בכללים ונדבר גם על גדלי המודעות הקיימים ואיך להתאים את התמונה לגודל המתאים.

כללים לשימוש במודעות פייסבוק

מעוניינים בעיצוב מודעות לפרסום העסק בפייסבוק? מלאו את הפרטים מתחת וניצור קשר בהקדם:

כללי מודעות לפייסבוק

מתחת תוכלו לצפות בכמה מהכללים שחשוב להכיר וגם בגדלים שבהם יש לעשות שימוש כאשר מפרסמים מודעה בפייסבוק. חשוב לציין שאם אתם מפרסמים בפייסבוק שימוש במודעה לבד לא יניב תוצאות ורצוי גם לבנות עמוד נחיתה מקצועי שאליו יגיעו הגולשים יגיעו לאחר לחיצה על המודעה.

חוק ה-20% טקסט

בעבר היה לפייסבוק כלל שאומר שבמידה ואתם מכניסים טקסט/תוכן למודעה שעולה על יותר מ-20% משטח התמונה אז ככל שכמות הטקסט גדולה יותר כך המודעה תוצג פחות בעת פרסום ממומן בפייסבוק. נכון להיום הם כבר לא משתמשים במילה “20%” אבל ניתן להיכנס לכלי שבקישור מתחת, להעלות לשם את התמונה ולגלות האם היא עומדת בכללים.

https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay

לאחר שתעלו את התמונה לעמוד אתם תקבלו הודעה שאומרת אם היא בסדר או לא. במידה והמודעה לא תעמוד בכללים אתם תצטרכו להקטין את כמות הטקסט ואם עשיתם את עבודתכם בצורה טובה אתם תקבלו את ההודעה הבאה שאומרת שהמודעה אושרה וניתן להתחיל להשתמש בה בתהליך של פרסום העסק בפייסבוק.

מודעה לפייסבוק שאושרה

בחירת גודל מודעה נכון

על מנת שתוכלו להעלות תמונה שתוצג באופן מושלם קיימים 2 גדלים של פייסבוק שאתם צריכים להכיר. הגודל הראשון הוא 1080×1080 (מודעות ריבוע) והגודל השני הוא רוחב של 1200 פיקסלים וגובה של 628 פיקסלים  (מודעת מלבן) ולמי שצריך ניתן להוריד קובץ PDF של גודל מודעה לפייסבוק באתר Sizes וניתן לראות מידע נוסף על גדלים של אתרי המדיה החברתית במאמר של גדלי תמונות לרשתות החברתיות.

על מנת שתבינו קצת יותר טוב את גדלי המודעות מתחת אתם יכולים לראות דוגמא למודעת ריבוע בגודל 1080×1080:

מודעות ריבוע לפייסבוק

ומתחת ניתן לראות את גודל מודעת מלבן לפייסבוק (גודל המודעה הקטן יותר מבין 2 הגדלים):

עיצוב מודעה לפייסבוק לעיצוב לוגו

אם אתם צריכים לבחור גודל אחד מבין 2 הגדלים אז מודעת הריבוע עדיפה מאחר ומודעה גדולה יותר בדרך כלל גורמת לשיעורי לחיצה גדולים יותר (גם כאשר מדובר על באנרים לגוגל). במידה ויש לכם את היכולת לעצב את 2 הגדלים אז עדיף ליצור את המודעה ב-2 הגדלים ולהעלות אותה לפייסבוק על מנת שהיא תוצג בצורה נאותה בכל האזורים בפייסבוק. מודעת הריבוע למשל כרגע לא מוצגת בצורה טובה בתפריט הצדדי בפייסבוק.

ודרך אגב המודעה בגודל 1080×1080 מתאימה גם כאשר יוצרים מודעות לאינסטגרם וסביר להניח שאינסטגרם היא אחת הסיבות המרכזיות לכך שפייסבוק הוסיפו את הגודל הזה.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

פתיחת עמוד פייסבוק עסקי ב-10 דקות

רוצים לפתוח עמוד פייסבוק מקצועי לעסק שלכם? במדריך הבא הכולל סרטון הדרכה נלמד אתכם כל מה שאתם רוצים לדעת על מנת לפתוח דף פייסבוק לעסק בפחות מ-10 דקות.

איך משנים שם לדף עסקי בפייסבוק

החלטתם שאתם רוצים לשנות שם לעמוד הפייסבוק העסקי ואתם לא יודעים איך? במאמר הבא נסביר לכם באופן מפורט איך לשנות את השם לדף עסקי בפייסבוק בקלות וללא מאמץ.

טיפים לדף נחיתה שמספק תוצאות

מעוניינים בדף נחיתה שבאמת מספק תוצאות ולקוחות חדשים לעסק? במדריך הבא ניתן לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לבנות דף נחיתה יעיל עם אחוזי המרה גבוהים.

שיפור המרות באתר באמצעות באנרים

באנרים הם אחד מאמצעי הפרסום המובילים שקיימים בעולם הדיגיטלי. אם יש לכם אתר עם כניסות בואו ללמוד איך להוסיף באנרים לאתר ולשפר המרות באופן משמעותי ובחינם.

יש לכם שאלות או משהו להוסיף? שתפו אותנו בתגובות מתחת!

אם יש לכם שאלות או משהו להוסיף נשמח לשמוע מכם בתגובות מתחת ולסייע במידת הצורך.

    כתיבת תגובה

    מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

    כלי נגישות
    חיוג מהירוואטסאפ