טיפים לדף נחיתה שמספק תוצאות
נכתב ע"י יוחאי ירמיהו
אם אתם בוחרים לפרסום את העסק באופן ממומן בפייסבוק, בגוגל או בכל פלטפורמת פרסום אחרת הדרך הכי טובה להשיג את כמות הלידים (כמות פניות) הגבוהה ביותר היא על ידי שימוש בדף נחיתה מקצועי שיעזור להניע את הגולש ליצור איתנו קשר או לבצע את הפעולה הרצויה. אז אם נהיה כנים אין נוסחה שעובדת ב-100% וגורמת לדף הנחיתה להמיר יותר משאר הדפים. ברוב המקרים כאשר רוצים להגיע לתוצאות המקסימליות עושים הרבה A/B Testing (ניסוי וטעייה) עד שמגיעים לתוצאות הטובות ביותר לקהל היעד הרצוי.
למרות שאין נוסחה מוכחת שעובדת ב-100% מהמקרים ולכל קהלי היעד השונים עדיין יש אלמנטים מסוימים שכמעט תמיד משפרים את אחוזי ההמרות של דפי הנחיתה. במאמר הבא נציג בפניכם כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם בביצוע המטלה החשובה של בניית עמוד נחיתה שיספק תוצאות ולקוחות חדשים לעסק.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
טיפים חשובים לשיפור דף הנחיתה שלכם
חשוב לציין שקיימים סוגים רבים של דפי נחיתה ולכל סוג וסוג יש אלמנטים שונים שיכולים לעזור לשיפור הדף וההמרות. הטיפים שנספק לכם מתחת מתמקדים בעיקר בדפי נחיתה שהמטרה שלהם היא להביא לידים (לקוחות חדשים) לבעל העסק. אם לדף הנחיתה שלכם יש מטרה אחרת כמו למשל למכור מוצר או הרשמה לרשימת תפוצה אז סביר להניח שחלק מהטיפים מתחת לא יתאימו לסוג הדף שלכם אבל הם בהחלט יתנו לכם רעיונות לפעולות שתוכלו לעשות לשיפור הדף.
1) שימוש בטופס יצירת קשר
כאשר מדובר על דף נחיתה שהמטרה שלו הוא לצבור לידים אז ביחד עם פרטי יצירת הקשר של העסק שרצוי להכניס לעמוד (טלפון, אימייל וכו'…) נדאג גם שיהיה לפחות טופס יצירת קשר אחד שמאפשר ללקוח להשאיר את הפרטים. הרעיון שמאחורי טפסי יצירת הקשר הוא לאפשר לגולשים שמגיעים לעמוד להשאיר את הפרטים שלכם בכל זמן ובכל שעה וכך גם אם הגולש נכנס לעמוד ב-2 לפנות בוקר הוא יוכל להשאיר את הפרטים בטופס ואחד מנציגי החברה יוכל לחזור אליו בזמנו הפנוי.
מהניסיון שלנו גם אם מדובר בשעות העבודה הרגילות מעל 50% מהפניות שאנחנו מקבלים בכל שעות היממה מגיעות באמצעות טפסי יצירת הקשר כך שטופס יצירת קשר זה הדבר הכי חשוב בדף הנחיתה או באתר. וכאשר אתם עושים פרסום לעסק באופן ממומן בדרך כלל הקמפיין ירוץ בכל שעות היום.
2) טקסט קצר וקולע
כאשר אנחנו בונים אתר לעסק אחד השיקולים שיש לנו בכתיבת התוכן הוא גם השיקול של קידום האתר בגוגל ולכן אנחנו יוצרים אתר עם הרבה תוכן, תפריט ניווט ומידע שהוא חסר חשיבות בהרבה מקרים עבור הגולש המזדמן. בשונה מאתר בדף הנחיתה אנחנו רוצים להכניס רק את התוכן הנחוץ ללא שום מידע מיותר.
המטרה המרכזית היא שהכותרת הראשונית תאפשר לגרום לכך שברגע שהגולש נכנס לדף הוא ידע מה השירות שאתם מציעים. בדוגמא מתחת אתם יכולים לראות שהדבר הראשון שרואה הגולש כאשר הוא נכנס לדף הנחיתה זאת הכותרת "עיצוב לוגו מקצועי לעסק ב-500 ש"ח". במקרה הספציפי הזה מספיק לקרוא את הכותרת של ה-5 מילים על מנת לקבל את כל המידע הנחוץ (מה אנחנו מציעים ומה המחיר). רצוי להשתמש בטקסט קצר וקולע שמכיל אך ורק את הפרטים שחשובים ומעניינים את הלקוח הפוטנציאלי.
3) התאמה למובייל / בניית דף נחיתה רספונסיבי
אנחנו נמצאים בעידן שבעלי עסקים עושים כמעט את כל העבודה שלהם מהטלפון הנייד וזה הגיע אפילו לרמה שיצא לנו לעבוד עם כמה לקוחות שאין להם אפילו מחשב. נכון להיום חלק גדול מהתנועה מגיעה מהטלפון הנייד ולכן כאשר אתם בונים דף נחיתה הוא חייב להיות מותאם באופן מושלם גם לטלפון הנייד. לצורך הבנה טובה יותר באתר שלנו 30% מהגולשים מגיעים מהטלפון הנייד ולפחות 50% מהלידים שאנחנו מקבלים מטפסי הקשר מגיעים מטלפונים ניידים. באתרים וענפים מסוימים כמות הכניסות מהנייד לפעמים עולה על כמות הכניסות מהמחשב הנייח.
4) ניסוי וטעייה (A/B Testing)
אחד החלקים החשובים ביותר בעת שימוש בדף נחיתה הוא A/B Testing (ניסוי וטעייה). כמו שאמרנו בתחילת המאמר אין נוסחה של 100% הצלחה ודף נחיתה שמספק תוצאות בקרב סוג לקוחות מסוים לא בטוח יעבוד עבור קהל לקוחות אחר ולכן ניסוי וטעייה ובדיקה של מה עובד ומה לא יכולים לשפר באופן משמעותי את ההמרות וכמות הפניות שתקבלו.
הרעיון כאן הוא מאוד פשוט, קחו את דף הנחיתה הקיים ותעלו גרסה נוספת שלו עם שינויים קלים. זה יכול להיות שינוי של הכותרת, שינוי של צבעים, הורדת חלקים מסוימים ואפילו בדיקה של דף נחיתה ארוך לעומת דף נחיתה קצר. תריצו את כל עמודי הנחיתה השונים לתקופה מסוימת ותנסו לראות איזה דף נחיתה מביא את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר.
כשמדובר על קמפיין פרסום בתקציבים גדולים לפעמים גם עלייה של עשירית אחוז בכמות הפניות יכולה לגרום לשינוי משמעותי ולחסוך לכם הרבה כסף בהמשך הדרך.
5) שימוש במודעות פרסום שמעבירות את המסר
אין ספק שהחשיבות של דף הנחיתה להצלחת הקמפיין פרסום היא עצומה אבל בנוסף לדף יש גם חשיבות למודעות שאתם מפרסמים ולמסר שמופיע במודעות. כאשר אתם מפרסמים מודעה ובין אם מדובר על מודעות לפייסבוק או באנרים לגוגל רצוי לוודא שהמסר של המודעה זהה לתוכן של דף הנחיתה ושאתם לא מפרסמים מסר מסוים במודעות שהצופה לא יראה בעמוד הנחיתה (זה יכול לגרום לבלבול ולהקטין את כמות הלידים שתקבלו).
שימוש במודעות עם מסר שגוי יגרום לכך שגם עם תשתמשו בדף הנחיתה הטוב בעולם עדיין לא תקבלו לידים או שלחילופין תקבלו לידים חסרי משמעות שלא יהפכו ללקוחות.
מתחת אתם יכולים לראות את אחד הבאנרים שאנחנו משתמשים בהם לאתר שלנו כאשר אנחנו מפרסמים קמפיין של עיצוב באנרים.
6) שימוש בעיצוב מקצועי לדף הנחיתה
הטיפ האחרון וכנראה הכי חשוב הוא להשתמש בדף נחיתה מקצועי שעוצב ונבנה על ידי בעל מקצועי שיודע מה שהוא עושה. אם תבנו את דף הנחיתה בעצמכם סביר להניח שהוא יהיה חובבני וגם אם תעשו שימוש בתבנית עיצוב מוכנה ומרשימה ללא נקודת המבט והיכולת של מעצב גרפי אתם פשוט תהרסו את העיצוב ותקטינו את שיעורי ההמרות של העמוד.
כאשר אתם משקיעים בתקציב פרסום גדול אז עיצוב הבאנרים/מודעות ובמיוחד עמוד הנחיתה חייבים להיות מקצועיים וברמה גבוה. בטווח הארוך ההשקעה הזאת תחזיר את הכסף כי אתם תקבלו יותר המרות ממה שאתם תקבלו עם עמוד נחיתה חובבני. אם אתם מעוניינים בבניית עמוד נחיתה נשמח לעמוד לרשותכם. צרו קשר ונשמח לסייע להקפיץ את הקמפיין פרסום שלכם הכי גבוה שאפשר. אנחנו מזמינים אתכם לצפות בעמוד של חבילת פרסום לעסק ושם אנחנו מציעים חבילות מוזלות עבור עסקים גדולים שמפרסמים באופן ממומן.
עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!
אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
יוחאי ירמיהו
עוסק בתחום של עיצוב גרפי ובניית אתרים למעלה מעשור. מתמחה בתחום של עיצוב באנרים ומודעות לפרסום בגוגל ובפייסבוק ומתמחה בתחום של פיתוח אתרים ודפי נחיתה מ-0 באמצעות וורדפרס.
איפשהו בדרך עשיתי גם תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה, הנדסאי תעשייה וניהול עם התמחות בשיווק אם זה מעניין מישהו.
אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:
מחפשים אחסון אתרים מקצועי ואיכותי? במאמר הבא תוכלו לצפות באחת מהסקירות המקיפות בארץ למציאת אחסון אתרים מחו"ל ומישראל לצד ביקורות והשוואת מחירים.
כאשר אתם רוצים ליצור קמפיין פרסום של באנרים בגוגל Ads אחת השאלות הראשונות שאתם צריכים לשאול היא מהם גדלי הבאנרים שאתם צריכים? במדריך הבא נציג את כל הגדלים עם טיפים לבחירת הגדלים שיתאימו בצורה הכי טובה לקמפיין שלכם.
כאשר אנחנו מפרסמים בגוגל באמצעות דף נחיתה אז נצטרך להחליט מהם סוגי הבאנרים שאיתם נפרסם את העסק. במדריך הבא נציג את כל סוגי הבאנרים (באנרים סטטיים, באנרים עם אנימציה, HTML5 כו'...) לצד טיפים לבחירת סוג הבאנרים המומלץ.