שיפור המרות באתר באמצעות באנרים
נכתב ע"י יוחאי ירמיהו
נכון להיום גוגל היא כנראה פלטפורמת הפרסום המובילה בעולם. אחד מאפיקי הפרסום המובילים של גוגל הוא פרסום באמצעות באנרים באתרים השונים ברשת. מדובר על שיטה מצוינת לפרסום, אך אם יש לכם אתר שמביא כמות כניסות גדולה קיימת האפשרות להשתמש בתנועה של האתר לפרסום שירותים או מוצרים שיש לכם להציע ללא הצורך בגוגל.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
פרסום תוכן בעמודי בלוג שמקבלים כניסות
במידה ויש לכם בלוג פעיל עם לפחות כמה מאות כניסות ביום או כמה אלפי כניסות בחודש תוכלו להשתמש בבלוג של האתר על מנת לקדם שירותים ומבצעים שאתם מציעים באתר.
בתמונת הדוגמא מתחת אתם יכולים לראות איך ניתן להשתמש בבאנרים בתוכן של בלוג. מדובר על פוסט של שיפור מהירות אתר ובתוך הפוסט אתם יכולים לראות שמופיעים גם באנרים קבועים בצדדים עם שירותי בניית אתרים ושירותי בניית עמודי נחיתה. הבאנרים נשארים קבועים עם הגולש כאשר הוא גולל את העמוד למטה ועל מנת להפסיק לצפות בהם הוא חייב ללחוץ על הכפתור של ה-X ללא לחיצה על ה-X הוא ימשיך לצפות בהם לכל אורך המאמר.
בנוסף לבאנרים בצדדים יש גם תפריט צדדי שמכיל באנרים נוספים על שירותים שהעסק מציע כמו בניית אתרים, עיצוב מודעות לפייסבוק, עיצוב לוגו וכו'… והבאנרים הקטנים האלו מופיעים תחת הכתובת "הטבות לגולשי הבלוג".
לצערנו באנרים שמופיעים באתר מקבלים אחוזי לחיצה יחסית נמוכים ולכן צריך כמות כניסות גבוהה בשביל שהשיטה הזאת תעבוד אבל אם יש לכם תנועה לאתר או לבלוג אל תתנו לה להתבזבז ושימוש בבאנרים יכול לסייע בהגדלה משמעותית של כמות הפניות שתקבלו מהאתר.
שימוש בבאנרים בתוך התוכן של העמוד
בדוגמא מעל הצגנו באנרים שנמצאים בצידי התוכן של העמוד והם פחות מפריעים לגולש שצופה במאמר. לעומת זאת דרך נוספת לשימוש בבאנרים שתהיה אפקטיבית יותר היא פרסום הבאנרים בתוך התוכן של העמוד עצמו, ובדרך כלל רצוי שזה יהיה איפה שנמצא התוכן הראשי של העמוד כך שלא ניתן יהיה לפספס את הבאנר.
בתמונה מתחת אתם יכולים לראות תמונה מהאתר גדלים שמציג גדלים של עיצוביים גרפיים. האלמנט החשוב ביותר בעמוד הוא הגודל המוגדר של עמוד A2 ושימו לב שלפני שמגיע הגודל מופיע באנר שאתם פשוט לא יכולים לפספס. לא ניתן לראות זאת בתמונה אבל מתחת לטבלה של הגדלים מופיע באנר נוסף.
במקרה הזה מדובר על באנר יחסית קטן אבל שימוש בבאנר גדול יותר שתופס שטח אתר גדול יותר יביא בהתאמה לכמות לחיצות גדולה יותר.
טיפים לשימוש נכון בבאנרים
אז אחרי שהבנתם איך ניתן לפרסם את עצמכם באמצעות באנרים וללא הצורך לשלם כסף לספקים חיצוניים כמו גוגל ופייסבוק עכשיו נשאר לטפל בעניין של הבאנרים.
כאשר אתם מתחילים תהליך של עיצוב באנרים שאתם מתכננים להכניס לאתר אז חשוב מאוד שהעיצובים יהיו איכותיים ויכילו כפתור הנעה לפעולה. במידה וזה אפשרי עדיף שהבאנרים שיופיע בעמוד יהיו באנרים מתחלפים, תכינו כמה באנרים מראש ותנו להם להיטען באופן רנדומלי. המטרה העיקרית היא לא לשעמם את הגולש החוזר ולהציג לו כל פעם את אותו הדבר
דבר חשוב נוסף זה ליצור באנר שמותאם לגדלי הפרסום של גוגל. למי שלא יודע קיימת טבלה של גדלי מודעות לגוגל ושם תוכלו לצפות בכל הגדלים המעודכנים של הבאנרים. ככל שתמונת הבאנר גדולה יותר הסיכוי להמרה יגדל וקחו בחשבון שיש צורך גם לבצע התאמה של האתר והבאנרים למובייל.
כאשר אתם יוצרים עיצוב באנר לגוגל תוכלו גם להשתמש בו באתר. וכאשר אתם יוצרים עיצוב באנר לאתר תדאגו שהוא יהיה מותאם לגדלים של גוגל על מנת שתוכלו גם להשתמש בו בגוגל וכך ניתן יהיה לעשות פרסום לעסק ללא הצורך ביצירת באנרים חדשים וללא הצורך בהתאמה של גדלי התמונות.
עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!
אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
יוחאי ירמיהו
עוסק בתחום של עיצוב גרפי ובניית אתרים למעלה מעשור. מתמחה בתחום של עיצוב באנרים ומודעות לפרסום בגוגל ובפייסבוק ומתמחה בתחום של פיתוח אתרים ודפי נחיתה מ-0 באמצעות וורדפרס.
איפשהו בדרך עשיתי גם תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה, הנדסאי תעשייה וניהול עם התמחות בשיווק אם זה מעניין מישהו.
אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:
באנר (Banner) משמש כאחד הכלים החזקים ביותר עבור פרסום לעסק באופן ממומן או אפילו דרך האתר. במדריך הבא תוכלו ללמוד מה זה באנר ומה השימושים שלו.
הסתבכתם עם כל גדלי הבאנרים השונים שיש לגוגל? במאמר הבא נציג בפניכם את כל גדלי המודעות שיש לגוגל Ads ונמליץ על אילו גדלי באנרים לבחור לקמפיין פרסום שלכם.
רוצים לפרסם את העסק בגוגל ולא יודעים באיזה סוג באנרים לבחור? במדריך הבא נציג בפניכם את כל סוגי הבאנרים הקיימים לצד המלצות לבחירת סוג הבאנרים לפרסום העסק.
מעוניינים בדף נחיתה שבאמת מספק תוצאות ולקוחות חדשים לעסק? במדריך הבא ניתן לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לבנות דף נחיתה יעיל עם אחוזי המרה גבוהים.