עיצוב באנרים » בניית עמוד נחיתה » מה זה עמוד נחיתה?

מה זה עמוד נחיתה?

נכתב ע"י יוחאי ירמיהו

יכול להיות שאתם מפרסמים את העסק ולא יודעים עדיין מה זה דף/עמוד נחיתה? זה אומר שהתחלתם את תהליך הפרסום ברגל שמאל. למעשה לדעתנו דף נחיתה אחראי על למעלה מ-50% מהצלחת קמפיין פרסום ממומן וללא דף נחיתה חלק גדול מתקציב הפרסום שלכם ילך לפח.

במאמר הבא נסביר מה זה עמוד נחיתה, למה עמוד הנחיתה כל כך חשוב לקמפיין הפרסום ואיך ליצור דף נחיתה מקצועי שיספק את התוצאות שאתם מחפשים.

מה זה עמוד נחיתה

איך לבנות אתר מקצועי בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת יצרתי עבורכם הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אתכם איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לכם אותה למייל.

מה זה דף/עמוד נחיתה?

יצרתם קמפיין פרסום לעסק? ברגע שלקוח פוטנציאלי לוחץ על המודעה שפרסמתם לאן הוא מגיע? לאתר שלכם? לעמוד פייסבוק? ליצירת קשר בוואטסאפ? במידה ואחת התשובות האלו נכונות אז הקמפיין שלכם יכול להיות בבעיה.

עמוד נחיתה הוא בעצם דף אחד שבנוי בצורה דומה לצורה שבה אנחנו בונים אתר אינטרנט והדף הזה מכיל באופן מאוד מדויק את המידע שאנחנו רוצים להעביר לגולש לצד אפשרויות יצירת קשר שיאפשרו לו לפנות אלינו בקלות וללא מאמץ לאחר שהוא הצליח להבין מה אנחנו מציעים.

בניגוד לאתר אינטרנט המכיל הרבה מידע שפחות מעניין את הגולש, דף הנחיתה יהיה מאוד מדויק ויכיל אך ורק את המידע שיעניין את הגולש וללא מידע מיותר שאין בו צורך.

ברגע שאתם ממקדים את הגולש ומספקים לו רק את המידע שהוא מחפש ביחד עם אפשרויות יצירת קשר אז ככל שדף יותר איכותי כך יגדל הסיכוי שאותו לקוח פוטנציאלי ייצור קשר.

למה עמוד הנחיתה כל כך חשוב לפרסום?

כפי שציינו מעל כאשר אנחנו מפרסמים באנר לגוגל או אפילו מודעה לפייסבוק ואנחנו מפנים את הגולש אל דף נחיתה ייעודי שכל המטרה שלו היא לגרום ללקוחות ליצור עמנו קשר אז אחוז ההמרה של קמפיין הפרסום עולה באופן מאוד משמעותי לעומת פלטפורמות נחיתה אחרות כמו אתר אינטרנט או דף פייסבוק.

לצורך הדוגמא כאשר לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר ורואה את כל המידע שאנחנו מציגים ואת כל השירותים השונים הוא יכול לעבור מעמוד לעמוד, להתבלבל מעומס המידע ולשכוח מה הסיבה שהוא הגיע לעמוד.

בעמוד הנחיתה לעומת זאת כל המידע הקיים צריך להיות רלוונטי אך ורק לשירות שעבורו יצרנו את קמפיין הפרסום. כאשר אנחנו ממקדים את פירוט העמוד אך ורק למה שאותו לקוח פוטנציאלי חיפש אנחנו מקטינים את הסיכוי יצא מהעמוד מבלי להבין מה אנחנו מציעים.

בנוסף לכך בשונה מאתר אינטרנט בעמוד נחיתה אנחנו נדאג שגולש שהגיע יבין בשניות הראשונות בדיוק מה אנחנו מציעים ונדאג שהוא יוכל להשאיר פרטים או ליצור קשר ללא מאמץ.

השימוש בטפסי יצירת קשר גם יאפשרו ללקוח להשאיר את הפרטים מחוץ לשעות הפעילות של העסק וזה יאפשר לנו לחזור אליו למחרת. במילים אחרות עמוד הנחיתה והקמפיין פרסום יכולים לעבוד עבורנו 24/7 כל עוד אנחנו עושים זאת נכון ונמשיך לקבל פניות נוספות גם מחוץ לשעות העבודה.

מה הופך עמוד נחיתה לאפקטיבי?

התהליך של בניית עמוד נחיתה מצריך ידע והבנה של הגולשים. בתור התחלה אתם תהיו חייבים להבין מי קהל היעד שלכם, תצטרכו להבין מהם הכאבים או הפתרונות שהם מחפשים ובתוך עמוד הנחיתה תצטרכו לספק להם פתרון יעיל.

במאמר שפרסמנו בעבר באתר נתנו לכם טיפים לדף נחיתה שמספק תוצאות וכדאי לכם להעיף בו מבט. חשוב לציין שאין נוסחת קסם שעובדת ב-100% מהמקרים אך יש כמה כללים שבדרך כלל לוקחים בחשבון כאשר יוצרים דף נחיתה.

  • תמונה המעבירה את המסר + כותרת – בראש העמוד נדאג שתהיה תמונה עם כותרת שתאפשר לגולש להבין לאן הוא הגיע ומה אנו מציעים בתוך כמה שניות מהכניסה לדף.
  • טפסי יצירת קשר – המטרה שלנו היא לאפשר לגולש ליצור איתנו קשר ללא מאמץ וגם מחוץ לשעות הפעילות. ניתן לממש את המטרה הזאת באמצעות טפסי יצירת קשר בעמוד.
  • טקסט קצר וקולע – בלי בלבולי שכל וללא מידע מיותר. עמוד הנחיתה אמור להיות מאוד תמציתי ולהכיל רק את הטקסט הרלוונטי ללקוח הפוטנציאלי.
  • התאמה למובייל – היום מרבית התנועה מגיעה מטלפונים ניידים ולכן עמוד הנחיתה חייב להיות מותאם למובייל באופן מושלם.
  • דף נחיתה מקצועי – רצוי לפנות לבעל מקצוע עם ניסיון בתחום שיודע לבנות דפי נחיתה שמפיקים תוצאות. עמוד נחיתה לא מקצועי יעלה לכם ביותר בהמשך הדרך.

במידה ותעשו שימוש בטיפים שציינו מעל תוכלו לראות כיצד אתם מגדילים את כמות הפניות מקמפיין הפרסום שלכם באופן משמעותי על אותו תקציב פרסום.

עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!

 אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.

יוחאי ירמיהו

יוחאי ירמיהו

 עוסק בתחום של עיצוב גרפי ובניית אתרים למעלה מעשור. מתמחה בתחום של עיצוב באנרים ומודעות לפרסום בגוגל ובפייסבוק ומתמחה בתחום של פיתוח אתרים ודפי נחיתה מ-0 באמצעות וורדפרס.

איפשהו בדרך עשיתי גם תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה, הנדסאי תעשייה וניהול עם התמחות בשיווק אם זה מעניין מישהו.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

מה זה וורדפרס?

וורדפרס היא המערכת המובילה לבניית אתרים. למעלה מ-33% מהאתרים ברשת בנויים באמצעות וורדפרס. רוצים לדעת עוד על המערכת ולמה היא כל כך מצליחה? כנסו ותגלו!

אחסון אתרים מומלץ לאתרי וורדפרס

מחפשים אחסון אתרים מקצועי ואיכותי? במאמר הבא תוכלו לצפות באחת מהסקירות המקיפות בארץ למציאת אחסון אתרים מחו"ל ומישראל לצד ביקורות והשוואת מחירים.

טיפים לדף נחיתה שמספק תוצאות

מעוניינים בדף נחיתה שבאמת מספק תוצאות ולקוחות חדשים לעסק? במדריך הבא ניתן לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לבנות דף נחיתה יעיל עם אחוזי המרה גבוהים.

    כתיבת תגובה

    מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

    כלי נגישות