עיצוב באנרים » עיצוב מודעות לפייסבוק » טיפים חשובים לעיצוב מודעות לפייסבוק

טיפים חשובים לעיצוב מודעות לפייסבוק

יוחאי ירמיהונכתב ע"י יוחאי ירמיהו

כמו שאתם בטח כבר יודעים פייסבוק היא אחת הפלטפורמות המובילות בעולם לפרסום ברשת. כאשר אתם מפרסמים אתם עצמכם באמצעות ופייסבוק ואתם מקציבים לכך תקציבי פרסום מכובדים חשוב להכין בצורה טובה את התשתית של העסק בשביל להפיק את המירב מקמפיין הפרסום.

המאמר הזה מיועד בעיקר לאלו מכם שרוצים להבין איך אפשר ליצור עיצוב מודעות לפייסבוק שיצליחו לסחוט את המיץ מקמפיין הפרסום ולהביא לכם כמה שיותר לקוחות. ביחד עם הטיפים לעיצוב מודעה נדבר גם על התשתית של הפרסום שהיא לא פחות חשובה מהמודעה עצמה.

טיפים חשובים לעיצוב מודעות לפייסבוק

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

שימוש בכפתור הנעה לפעולה

למי שכבר עשה פרסום לעסקים אז אתם בטח כבר יודעים שכאשר עושים פרסום ברשת המדיה של גוגל תוך כדי שימוש במודעות או באנרים לגוגל אז תמיד יהיה מומלץ להכניס בבאנר כפתור הנעה לפעולה שיגרום לצופה להבין שצריך ללחוץ עליו כדי להגיע אל היעד או בכדי לקבל את ההטבה שאנו מציעים.

מסיבה מסוימת כשמדובר בפייסבוק יש דעות רבות שאומרות שהמודעה לא צריכה להיראות כמודעה ולכן עדיף להימנע משימוש בכפתור הנעה לפעולה. אנחנו באופן אישי חולקים על הדעות האלו ולדעתנו כפתור הנעה לפעולה יעזור לשפר את ה-CTR (אחוז ההקלקות על המודעה) וכך תוכלו להפיק יותר מהקמפיין פרסום.

למי שלא יודע כפתור הנעה לפעולה יכול להיות כפתור כמו: לחצו כאן, לפרטים נוספים, הירשמו עכשיו וכו'… והמטרה שלו היא בעיקר לגרום לגולש להבין שלא מדובר רק בתמונה כללית ושעל ידי לחיצה על התמונה הם יגיעו לעמוד המציג פרטים נוספים.

לפני יצירת עיצוב המודעה חשוב גם לקחת בחשבון את הכללים לשימוש במודעות בפייסבוק ויש לוודא שאתם לא עוברים על הכללים שפייסבוק מציגים כדי להימנע ממצב שפייסבוק בוחרים לחסום חלק ממודעות הפרסום שלכם.

התאמת המודעה והמסרים לקהל היעד

הנושא הבא פחות מדבר על עיצוב המודעה אלא יותר על התוכן/טקסט שיופיע במודעה ואולי גם על התמונות. כאשר אתם מפרסמים בפייסבוק חשוב לדעת מיהו קהל היעד שלכם ומה המסרים שהוא רוצה לשמוע.

על ידי בחירה של התוכן הנכון שיעזור לספק פתרונות לכאבים של הלקוחות שלכם תוכלו להגדיל את כמות הפניות שתקבלו ולא רק שתגדילו את כמות הפניות, ככל שהמודעה שלכם תהיה יותר מדויקת לקהל שאליו אתם מכוונים כך תוכלו גם לקבל פניות יותר איכותיות.

בנוסף חשוב להבין שלפייסבוק יש אלגוריתם מאוד חכם שיודע לזהות אילו אנשים לוחצים על המודעה והוא מאפשר לכם לטרגט אנשים עם מאפיינים ותכונות דומות לאנשים שכבר לחצו על המודעה. באופן מעניין אם מגדירים את הפרסום בצורה חכמה בהמשך הדרך הפניות/לחיצות שאתם תקבלו יהיו יותר ויותר רלוונטיות ומדויקות לעסק שלכם.

שימוש בתמונות איכותיות

תמונה אחת שווה 1,000 מילים ושימוש בתמונה איכותית ורלוונטית לקהל היעד תעזור לנו למשוך כמה שיותר לקוחות. בסופו של דבר חלק גדול מגולשי פייסבוק צופים בעשרות ומאות פוסטים ביום ועל מנת שהמודעה שלנו תבלוט על פני המתחרים חשוב לעשות שימוש בתמונה בולטת ואיכותית.

ובמידה ואתם עסק עם תקציב פרסום גדול לעיתים יכול להיות רעיון טוב לקחת צלם מקצועי שיעזור ליצור את התמונות שבהם תעשו שימוש בקמפיין הפרסום. אפשר לראות את זה לרוב עבור חברות אופנה שמשקיעות ביצירת תמונות וקטלוג לכל עונה בשנה.

כאשר אין לכם תקציב אתם יכולים לרכוש תמונה מתוך אתרי תמונות בתשלום. נכון להיום אפשר בכמה דולרים לרכוש תמונות באיכות מאוד גבוה ולשלב אותם בקמפיין הפרסום של העסק.

השקעה בתשתית של העסק

עד עכשיו דיברנו על המודעה עצמה אבל לא פחות חשוב מהמודעה זה התשתית של העסק.

בתור התחלה כאשר אתם מפרסמים מודעה אתם מפרסמים אותה באמצעות עמוד פייסבוק עסקי. חלק מהגולשים שצופים במודעה ילחצו על שם העסק ויעברו אל העמוד שלכם ולכן רצוי מאוד שגם העמוד העסקי יכיל מידע על השירותים שאתם מציעים וגם שיראה מספיק מקצועי ואיכותי כדי לגרום לגולש לגבש רושם חיובי.

הדבר השני שצריך לקחת בחשבון זה לאן אתם מפנים את הלקוח? האם אתם מאפשרים לו ליצור קשר מתוך פייסבוק, האם אתם מפנים או אל האתר שלכם או אל עמוד נחיתה? כאשר מדובר על פרסום ההמלצה הגורפת היא לעשות שימוש בדף נחיתה מאחר וזה מאפשר לסנן פניות לא איכותיות וזה בדרך כלל גם מאפשר להגדיל את כמות הפניות שתקבלו מהקמפיין.

וביחד עם עיצוב המודעה והתשתית רצוי גם לעשות קופירייטינג איכותי לתוכן ההודעה ולא רק לעיצוב ומומלץ גם לעשות A/B Testing ולראות מה עובד בצורה טובה יותר ומה עובד פחות. מהמסקנות האלו תוכלו גם להסיק לעתיד כאשר אתם יוצרים מודעות חדשות.

עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!

 אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.

יוחאי ירמיהו

יוחאי ירמיהו

 עוסק בתחום של עיצוב גרפי ובניית אתרים למעלה מעשור. מתמחה בתחום של עיצוב באנרים ומודעות לפרסום בגוגל ובפייסבוק ומתמחה בתחום של פיתוח אתרים ודפי נחיתה מ-0 באמצעות וורדפרס.

איפשהו בדרך עשיתי גם תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה, הנדסאי תעשייה וניהול עם התמחות בשיווק אם זה מעניין מישהו.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

כללים לשימוש במודעות פייסבוק

מעוניינים לפרסם מודעות בפייסבוק ולעשות זאת בצורה נכונה? קיימים כמה כללים ואיסורים שיש לפייסבוק בעת עיצוב מודעות ופרסום ממומן, ואת כולם נציג בעמוד הבא.

טיפים לדף נחיתה שמספק תוצאות

מעוניינים בדף נחיתה שבאמת מספק תוצאות ולקוחות חדשים לעסק? במדריך הבא ניתן לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לבנות דף נחיתה יעיל עם אחוזי המרה גבוהים.

פתיחת עמוד פייסבוק עסקי ב-10 דקות

רוצים לפתוח עמוד פייסבוק מקצועי לעסק שלכם? במדריך הבא הכולל סרטון הדרכה נלמד אתכם כל מה שאתם רוצים לדעת על מנת לפתוח דף פייסבוק לעסק בפחות מ-10 דקות.

כלי נגישות